samedi 3 septembre 2016

Paper Issues September Sketchy Saturday


Bonjour!

C'est le Sketchy Saturday sur le blog de Paper Issues avec un tout nouveau sketch pour le mois de septembre créé par Amy Coose et de magnifiques pages faites par d'autres membres de l'équipe.

J'ai utilisé la collection Bloom de Maggie Holmes et Crate Paper, et notamment le paper pad dans lequel j'ai découpé les banderoles, les fleurs et les papiers sur lesquels j'ai superposé les photos de mes filles en pleine dégustation de glaces. J'ai également ajouté un badge Feed Your Craft, utilisé des stickers pour le titre et fait des taches à l'encre noire. J'ai ajouté ma petite touche personnelle par rapport au sketch en cousant les bords du cardstock avec des sequins blancs.

Si ce sketch vous inspire, n'hésitez pas à poster vos créations sur le groupe Facebook Paper Issues Friends and Fans!


Hello!

It's September Sketchy Saturday on the Paper Issues blog with a brand new sketch created by Amy Coose and beautiful projects made by other DT members.

I used the Bloom collection by Maggie Holmes and Crate Paper, including the 6x6 pad in which I cut the flowers, the banners and the papers that I layered under the photos of my sweet girls eating ice cream. I also used a Feed Your Craft mini flair badge, stickers for the title and I made stains with black ink. I added a personal touch by stitching a frame with white sequins on the cardstock.

I loved this sketch! If you want to play along too, you can post your projects on the Paper Issues Friends and Fans Facebook page!


Ma page / My layout


 De plus près / A couple of close-ups




Et le sketch / And the sketch


Matériel / Supplies:
- papiers / papers: Bazzill, Crate Paper (Maggie Holmes Bloom).
- embellissements / embellishments: stickers (Crate Paper-Maggie Holmes Bloom), enamel dot (Crate Paper-Little You), badge / mini flair (Feed Your Craft-Black and White Speech Bubble), encre / ink (Izink Pigment Black), sequins, fil / thread.


Merci beaucoup d'être passé et bon weekend!
Thanks so much for stopping by! Have a great weekend!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)