vendredi 2 janvier 2015

31 today


Bonjour!

La fin de l'année est toujours mouvementée entre Noël, le Nouvel An et différents anniversaires dans ma famille dont celui de ma sœur. Voici donc aujourd'hui la carte d'anniversaire que je lui ai faite.

J'en profite pour vous souhaiter une bonne année 2015, pleine de bonnes choses!


Hi!

The end of the year is always very busy with Christmas, New Year's Eve and a few birthdays in my family, among which my sister's. Today, I am sharing the birthday card I made for her.

Let me also wish you a happy new year 2015, full of good things!




Matériel / supplies:
- papiers / papers: Bazzill, My Mind's Eye (Lost & Found 3 Ruby).
- embellissements / embellishments: chipboard (My Mind's Eye-Market Street Ashbury Heights), alphabet autocollant / alpha stickers (My Mind's Eye-Lost & Found Record It Heirloom), enamel dots (My Mind's Eye-Lost & Found Record It Heirloom, Now & Then Mildred), napperon / doily.


A bientôt! Bye for now!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)