mardi 19 mai 2015

Isn't she lovely


Bonjour!

En ce début de semaine, j'ai une nouvelle page à partager avec une photo récente de ma petite dernière.

Cela fait un moment que je n'ai pas fait de scrap shopping: j'utilise donc ce que j'ai dans mes placards avec ici des papiers My Mind's Eye et des embellissements Crate Paper.

C'est une page toute en douceur, aux couleurs printanières avec les embellissements majoritairement jaunes et le titre en rose. Pour ce dernier, j'ai utilisé des stickers et des lettres que j'ai dessinées puis découpées dans différents papiers imprimés.


Hello!

Happy Tuesday! To start off the week, I have a new layout to share with a recent picture of my youngest daughter having a little rest on the sofa.

It's been a while since the last time I did some scrap shopping. So, lately, I've been using up my stash. On this layout, the papers are from different My Mind's Eye collections and the embellishments are Crate Paper. 

It's a soft page with spring colors: yellow embellishments and pink title. To create the title, I used some alpha stickers and letters that I drew on various sheets of printed papers and then cut. 






Matériel / supplies:
- papiers / papers: Crate Paper (Maggie Holmes, Styleboard), My Mind's Eye (Find Your Wings and Fly-Sky's the Limit, Just Sayin', Lost & Found Record It-Heirloom, Market Street-Ashbury Heights & Nob Hill, The Sweetest Thing-Lavender), calque / vellum.
- embellissements / embellishments: ephemera (Crate Paper-Oh Darling), lettres autocollantes / alpha stickers (My Little Shoebox), tag, enamel dots (My Mind's Eye-Record It Charmed), découpe en bois / wood veneer (Studio Calico), plume / feather (Artemio), encre en spray / spray ink, stylo doré / gold pen.


Merci d'être passé et bonne journée!
Thanks for coming by today. Have a very nice day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)