lundi 27 juillet 2015

Picture this


Bonjour!

Pour commencer cette nouvelle semaine, j'ai une page à vous montrer avec des photos de ma fille aînée, toute en sourires et en clins d’œil, à Pebble Beach lors de notre voyage en Californie en mars dernier. J'ai notamment utilisé des papiers et des tampons de la très jolie collection Rise and Shine d'Amy Tangerine pour American Crafts.

C'est une page lumineuse avec une petite touche décalée apportée par les tampons et les papiers de travers qui cassent le côté carré de la mise en page. Comme je le fais souvent, j'ai collé certains éléments avec de la mousse 3D pour apporter un peu plus de volume.


Hello!

To start off this new week, I am stopping by to share a layout with pictures of my eldest daughter smiling and winking at Pebble Beach, during our trip to California last March. I played with some stamps and papers from the pretty Rise and Shine collection by Amy Tangerine for American Crafts.

It's a bright page with a fun touch to it brought by the lopsided stamps and papers. As I often do, I used foam pads to make some of the elements pop out a little bit more.




Matériel / supplies:
- papiers / papers: American Crafts (Amy Tangerine Rise and Shine).
- embellissements / embellishments: thickers (American Crafts), tampons / stamps (American Crafts-Amy Tangerine Rise and Shine & roller date stamp), encre / ink (Colorbox Peony & Turquoise, Versafine Onyx Black), épingle décorative & cœur en cure-dents/ decorative clothespin & toothpick heart (American Crafts), enamel shapes (My Mind's Eye-On Trend).


Merci de votre visite et bonne journée!
Thank you for visiting my blog today. Have a great day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)