vendredi 22 avril 2016

Elles deux


Bonjour!

De passage aujourd'hui pour partager une nouvelle page A4 avec une photo prise lors de notre voyage en Espagne, à Salou. J'aime beaucoup les motifs en ton sur ton, blancs notamment, et, sur cette page, j'ai voulu expérimenter le ton sur ton en noir.

Pour créer cette page, j'ai utilisé des papiers de la collection Better Together d'Amy Tangerine ainsi qu'un badge Feed Your Craft, j'ai découpé des cœurs, une fleur et les lettres du titre et j'ai collé les cœurs avec des carrés de mousse 3D pour les faire ressortir. J'ai également placé les cœurs à pois blancs de manière à former un 2 pour faire écho au titre.


Hello!

I'm stopping by today to share a new 8.5x11 page with a photo that I took during our trip to Spain, in Salou. I love white on white patterns on scrapbooking projects and, here, I wanted to experiment with black on black.

To make this layout, I used Amy Tangerine Better Together papers, a mini flair badge from Feed Your Craft, hand cut hearts and letters and I adhered the hearts with foam squares to make them pop out against the black cardstock. I also placed the polka dot hearts so as to make the number 2 to echo the title.






Matériel / supplies:
- papiers / papers: American Crafts (Amy Tangerine Better Together), Bazzill.
- embellissements / embellishments: badge / mini flair (Feed Your Craft-Gold Letter Dip Dyed).


Merci de votre visite et bon weekend!
Thank you for visiting my blog today. Have a lovely weekend!


2 commentaires:

  1. So glad you experimented, Elodie, because the result is just stunning!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. And I'm glad you like it, Elise, because I wasn't that sure about the result of my experiment!

      Supprimer

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)