mercredi 29 mai 2013

Wet 'n Wild


Bonjour!

Je vous présente aujourd'hui une page inspirée par un sketch de Becky Fleck pour un nouveau challenge sur PageMaps, toujours à l'occasion de ses 7 ans, et sponsorisé par Simple Stories. Il fallait cette fois utiliser des bordures. J'en ai donc mis quelques unes sur ma page mais j'ai aussi joué avec les bords des bandes de divers papiers en utilisant des ciseaux cranteurs ou en les découpant en suivant les formes imprimées. J'ai aussi  joué avec les bords inférieurs de mes photos.


Hello!

I'm back today with a page inspired by a sketch by Becky Fleck for another PageMaps 7th anniversary challenge sponsored by Simple Stories. The layout created from that sketch had to include borders. In addition to using a few actual borders, I also played with the edges of various paper strips using paper edger scissors or cutting them up following the prints. I also altered the bottom borders of my photos.


Becky Fleck' sketch:

 My page:

 Quelques détails / A few details:



Matériel / supplies:
- papiers / papers: cardstock (Mahé), American Crafts (Campy Trails), Echo Park (For the Record 2), My Mind's Eye (Miss Caroline, Up & Away), Simple Stories (Vintage Bliss), Toga (Bloc Déco), calque / tracing paper.
- embellissements / embellishments: alphabet / alpha stickers (Simple Stories-Vintage Bliss), mots autocollants / word stickers (My Mind's Eye-The Sweetest Thing, Simple Stories-Vintage Bliss), decorative tape (My Mind's Eye), enamel dots (My Mind's Eye-Collectable, Sky's the Limit), bouton / button (My Mind's Eye-Sky's the Limit), demi-perles / candy dots, strass / rhinestones, encre / ink.

Merci de votre visite! Thank you for stopping by!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)