lundi 11 mai 2015

You+Me


Bonjour!

J'espère que vous avez passé un excellent weekend.

Aujourd'hui, j'ai une nouvelle page à partager avec une photo datant d'il y a 3 ans, alors que ma petite dernière était encore un bébé, que ma grande avait 4 ans et moi... 3 ans de moins! ^^

J'ai laissé la part belle au très beau papier de fond et à ses couleurs girly (de la collection Craft Market de Crate Paper) en utilisant des embellissements dans les tons noirs et blancs. J'ai également ajouté un filtre noir et blanc sur la photo avec Pixlr-o-matic.


Hi there!

I hope you had a great weekend.

Today, I have a new page to share with a picture from 3 years ago, when my little one was only a baby, my eldest one was 4 years-old and I was... well, 3 years younger! ^^

I chose to use mainly embellishments in neutral tones of black and white to go with this beautiful background paper (from the Craft Market collection by Crate Paper) and its lovely girly colors. I also added a black and white overlay on the photo with Pixlr-o-matic.






Matériel / supplies: 
- papiers / papers: American Crafts (Dear Lizzy Lucky Charm), Crate Paper (Craft Market), My Mind's Eye (Jubilee Mint Julep).
- embellissements / embellishments: thickers (American Crafts), ephemera (Crate Paper-Maggie Holmes Confetti), épingle décorative / decorative pin (Crate Paper-Maggie Holmes Open Book), découpe en papier / die cut (My Mind's Eye-Jubilee Sherbet), boutons / buttons (My Mind's Eye-Fancy That), enamel dot (My Mind's Eye-Record It Charmed), decorative tape (My Mind's Eye), napperon / doily (Dovecraft), twine, fil / thread, stylo noir / black pen.


Merci de votre visite et à bientôt!
Thank you for visiting my blog today. Bye for now!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)