samedi 31 décembre 2016

Best 16 of 2016


Bonjour!

Pour fêter le dernier jour de l'année, les membres de l'équipe de Paper Issues partagent leurs 16 projets préférés de l'année 2016 sur le blog de Paper Issues. Vous pouvez également partager vos projets préférés avec nous dans le groupe Facebook Paper Issues Friends and Fans!

Hi there!

To celebrate the last day of the year, the Paper Issues Design Team members are sharing their favorite projects of 2016 on the PI blog. You can join the fun and share your favorite projects in the Paper Issues Facebook group!


Et voici mon top 16 / Here is my top 16!


Noël cards
J'ai fait ces cartes de Noël pour mon post de décembre sur le blog de Paper Issues avec la collection Snow and Cocoa de Crate Paper.

I made these Christmas cards for my December post on the Paper Issues blog using the Snow and Cocoa line by Crate Paper.


 Love you to the moon and back
Page inspirée par Amanda Baldwin et réalisée pour le Scraplift Sunday de Paper Issues avec la collection Take Me Away de Paige Evans et Pink Paislee.

Layout inspired by Amanda Baldwin and made for Paper Issues' Scraplift Sunday using Take Me Away by Paige Evans and Pink Paislee.


 Hey girl
J'ai réalisé cette page pour l'un des challenges de la Fall Crop de Paper Issues, "I'm on the Edge of Glory", avec Cute Girl de Crate Paper.

Made this page for one of the PI Fall Crop's challenges, "I'm on the Edge of Glory", using Cute Girl by Crate Paper.


 Falling for you
Page réalisée pour le Product Spotlight de Paper Issues consacré à la collection Gather de Maggie Holmes et Crate Paper.

Layout for the Paper Issues Product Spotlight focusing on the Gather collection by Maggie Holmes and Crate Paper.


 Sisters
J'ai fait cette page pour mon post d'octobre sur le blog de Paper Issues avec la collection Cute Girl de Crate Paper.

I made this page for my October post on the PI blog with Crate Paper's Cute Girl.


 With brave wings she flies
J'ai réalisé celle-ci pour le Product Spotlight de Paper Issues consacré à la collection Take Me Away de Paige Evans et Pink Paislee.

I made this one for another Paper Issues Product Spotlight focusing on the Take Me Away line by Paige Evans and Pink Paislee.


 Always on the run
J'ai fait cette page pour le Pinspire Me challenge d'août de Paper Issues avec des produits Crate Paper et Pink Paislee.

Made this page for the Paper Issues August Pinspire Me challenge using Crate Paper and Pink Paislee supplies.


 My heart is full
Sur celle-ci, j'ai utilisé la collection Bloom de Maggie Holmes et Crate Paper. Une de mes pages préférées!

I used the Bloom line by Crate Paper and Maggie Holmes for this one. One of my favorite pages ever!


Twinke, twinkle, little star
Page réalisée pour Feed Your Craft avec la collection Little You de Crate Paper et des badges "Rainbow Stars" de Feed Your Craft.

DT layout for Feed Your Craft using the Little You line by Crate Paper and "Rainbow Stars" mini flair by Feed Your Craft.


 Wander
Sur celle-ci, j'ai utlisé les collections Fancy Free et Cedar Lane de Pink Paislee ainsi qu'un badge Feed Your Craft. Egalement une de mes pages préférées!

I used the Fancy Free and Cedar Lane lines for this one, along with a Feed Your Craft mini flair badge. Another big favorite of mine!


 Colore le monde
Sur cette page, j'ai utilisé la collection Fancy Free de Paige Evans et Pink Paislee.

I made this layout with the Fancy Free collection by Paige Evans and Pink Paislee.


 Hi & Hello cards
J'ai réalisé ces cartes pour Feed Your Craft avec la collection Hello Love de Crate Paper et des badges "Love Notes" de Feed Your Craft.

I made this set of cards for Feed Your Craft using Hello Love by Crate Paper and "Love Notes" mini flair by Feed Your Craft.


 You have my heart
Pour celle-ci, j'ai utilisé la collection Little You de Crate Paper.

I played with the Little You collection by Crate Paper for this one.


 Chut
Page réalisée pour le challenge de mars de My Mind's Eye avec les collections Christmas on Market Street et Market Street Ashbury Heights.

Layout I made for the My Mind's Eye March challenge with the Christmas on Market Street and Market Street Ashbury Heights lines.


 You + me
Sur cette page A4, j'ai notamment utilisé des fleurs découpées dans un papier de la collection Hello Love de Crate Paper, du Color Shine et du carton ondulé.

I used Hello Love fussy cut flowers on this 8.5x11 page, along with some Color Shine and corrugated paper.


 XOXO
Enfin, une autre page A4 réalisée avec la collection Hello Love de Crate Paper.

And another 8.5x11 page using the Hello Love line by Crate Paper.


Merci beaucoup de votre soutien durant cette année! Je vous souhaite un bon réveillon et je vous donne rendez-vous l'année prochaine!

Thank you so much for your support this past year! Happy New Year's Eve! See you next year!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)