dimanche 19 mars 2017

Paper Issues Spring Crop pages


Bonjour!

Je suis déjà de retour avec quelques pages que j'ai réalisées pour la Spring Crop qui bat son plein dans le groupe Facebook de Paper Issues!

Hello!

I'm already back with a couple of pages created for the Spring Crop that is in full swing in the Paper Issues Facebook group!

Hello sunshine


Voici la page que j'ai faite pour le challenge Spaced Out qui consiste à utiliser uniquement un tiers de la page. J'ai utilisé la collection Chasing Dreams de Maggie Holmes & Crate Paper et une photo de ma fille aînée jouant sur la plage à l'âge de 3 ans.

I created this layout for the Spaced Out Challenge which consists in using only 1/3 of the page. I used Chasing Dreams by Maggie Holmes and Crate Paper along with a pic of my oldest daughter playing on the beach back when she was 3.


Dreamy


J'ai fait cette page pour le challenge Let's Get Fussy qui a pour thème le fussy cutting. J'ai utilisé la belle collection Moonstruck de Pink Paislee et une photo de ma petite dernière flânant sur la plage.

I made this page for the Let's Get Fussy challenge that is all about fussy cutting. I used the beautiful Moonstruck line by Pink Paislee and a photo of my little one wandering on the beach.


So lucky


Voici la page que j'ai faite pour le challenge Are You Feeling Lucky pour lequel il faut utiliser du vert et/ou les mots "luck" ou "lucky". J'ai utilisé la collection Chasing Dreams de Maggie Holmes et Crate Paper, des boutons en bois Artemio ainsi qu'une photo de famille prise il y a quelques années.

Here is my take on the Are You Feeling Lucky challenge which is about using green and/or the word 'luck' or 'lucky' on a project. I used the Chasing Dreams collection by Maggie Holmes & Crate Paper, Artemio wood buttons and a family photo snapped a few years ago.




Pour participer, rendez-vous dans le groupe Facebook Paper Issues Friends and Fans où vous trouverez de nombreux autres challenges!

I hope you can join us in the Paper Issues Friends and Fans Facebook group for more fun crop challenges!


Elodie


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)