mercredi 18 mars 2015

Precious memories


Bonjour!

J'espère que vous passez une bonne semaine!

Aujourd'hui, je viens vous montrer une carte que j'ai envoyée à mes parents avec des photos de notre voyage en Californie.

J'ai à nouveau utilisé des produits Crate Paper avec les collections Styleboard et Confetti de Maggie Holmes.


Hello!

I hope you are having a good week so far!

Today, I am sharing a card I sent my parents along with a few photos of our trip to California. 

Here again, I used Crate Paper products with the Styleboard and Confetti collections by Maggie Holmes.






Matériel / supplies: 
- papiers / papers: Crate Paper (Maggie Holmes Styleboard), Kaisercraft.
- embellissements / embellishments: ephemera & chipboard (Crate Paper-Maggie Holmes Confetti), cadre / frame (Crate Paper-Maggie Holmes Styleboard), enamel dot (My Mind's Eye-Just Record It Charmed), fil / thread.


Merci d'être venu jeter un coup d’œil! Bonne journée!
Thank you for looking! Have a great day!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)