dimanche 22 mai 2016

Vous 3


Bonjour!

J'espère que vous passez un bon weekend!

J'ai une nouvelle page, en format A4 cette fois, à vous montrer aujourd'hui avec une photo prise lors de notre voyage en Espagne, à Tarragone. J'ai mélangé des papiers de la collection Hello Friend de Glitz et les beaux papiers floraux de la collection DIY Home de Pebbles. J'ai également utilisé de jolis badges Feed Your Craft.

Sur cette page, je reviens à une technique que j'aime utiliser: le découpage de lettres et de fleurs dans des papiers à motif! Pour faire ressortir le 3 sur le cardstock, j'ai collé deux feuilles de paper pad à la verticale au centre de la page. J'ai disposé les lettres et les fleurs autour du 3, j'ai ajouté les badges et les cœurs en chipboard et j'ai terminé en faisant quelques taches d'encre noire.


Hello!

I hope your weekend is going well!

I have a new layout to share with you today. It's a 8.5x11 page using a picture snapped in Tarragona last month. I mixed papers from the Glitz Hello Friend line and the beautiful floral papers from the DIY Home collection by Pebbles. I also used a couple of pretty mini flair badges from Feed Your Craft.

With this page, I'm back to one of my faves: hand cut letters and flowers! To make the hand cut 3 pop from the background, I adhered two similar sheets of patterned paper from the Hello Friend 6x6 pad on the cardstock. I playfully tucked the letters and the flowers in the 3 and I added the flair badges and the chipboard hearts. Finally, I made stains using black ink.






Matériel / supplies:
- papiers / papers: Bazzill, Glitz (Hello Friend), Pebbles (DIY Home).
- embellissements / embellishments: badges / mini flair (Feed Your Craft-Wonky Hearts), cœurs en chipboard / chipboard hearts (Seven Paper- Amelia), encre / ink (Izink Pigment Caviar).


Merci d'être passé par ici et bon dimanche!
Thank you for coming by. Have a great Sunday!


2 commentaires:

  1. This is so pretty, Elodie! I haven't done anything with hand cut letters in a while, but your inspiration always makes me wonder why not. :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you, Elise! I'll watch out for hand cut letters on your projects then! ;)

      Supprimer

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)