vendredi 4 mars 2016

Tiny little you


Bonjour!

Comment allez-vous aujourd'hui?

Je suis de passage pour partager une page A4 qui m'a été inspirée par le Take Five Challenge de Paper Issues. Il fallait choisir cinq éléments d'une liste à utiliser sur un projet et j'ai donc choisi les pois, une fleur, des enamel dots, deux papiers à motifs et un animal (ou plutôt plusieurs comme c'est le cas sur ma page!).

J'ai utilisé la collection Little You de Crate Paper ainsi qu'une photo de notre chienne alors qu'elle avait deux mois et qu'elle venait tout juste d'arriver chez nous. :)


Hello!

How are you today?

I'm popping in to share a 8.5x11 page inspired by the March Take Five Challenge taking place on the Paper Issues blog. To play along, you have to pick five items in a list and use them on a project. I chose polka dots, two patterned papers, a flower, enamel dots and an animal (lots of animals actually!).

To create this layout, I used the Crate Paper Little You collection along with a photo of our dog back when she was 2 months old and just arrived at our place. So cute, right? :)






Matériel / supplies:
- papiers / papers: American Crafts (Dear Lizzy Documentary), Crate Paper (Little You).
- embellissements / embellishments: ephemera & enamel dots (Crate Paper-Little You), fil / thread, stylo noir / black pen.


Merci d'être passé. Je vous souhaite une bonne journée!
Thank you for visiting my blog today. Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)