vendredi 16 septembre 2016

I'm Frenchie and I know it


Bonjour!

J'espère que vous avez passé une bonne semaine et que vous êtes fins prêts pour le weekend!

J'ai un nouveau projet pour Feed Your Craft à partager avec vous aujourd'hui. C'est une page 30x30 dédiée à ma chienne et réalisée avec des badges des packs 'B/W Ampersand/And', 'Black & White Speech Bubble' et 'Kiss' ainsi que la collection Take Me Away de Paige Evans & Pink Paislee.

Hello there!

Happy Friday! I hope you had a nice week!

I have a new Feed Your Craft project to share with you today. It's a colorful and fun page about my furry girl, featuring 'B/W Ampersand/And', 'Black & White Speech Bubble' and 'Kiss' mini flair as well as the Take Me Away collection by Paige Evans & Pink Paislee.




Pour commencer, j'ai tracé une silhouette de bouledogue dans un papier à motif à l'aide d'un gabarit, je l'ai découpé et j'ai cousu les bords. Pour le titre, je me suis inspirée de la chanson 'Sexy and I Know It' de LMFAO et j'ai utilisé des badges, une découpe en bois et des thickers colorés qui ressortent bien sur le fond noir.

I started by drawing a Frenchie on a patterned paper using a template. I then cut it and stitched the edges. For the title, I was inspired by 'Sexy and I Know It' by LMFAO and used mini flair badges, a wood veneer piece and colorful thickers that really pop against the black background. Look at that body, she works out!




J'ai ajouté deux bandes de papier en bas de la page et disposé la photo et des embellissements de part et d'autre de la silhouette: des découpes en papier, une découpe en bois, un tamponnage bouledogue, des boutons, un et d'autres jolis badges Feed Your Craft.

I added two paper strips at the bottom of the page and placed the photo and some embellies on either side of the paper Frenchie. I used ephemera, wood veneer, buttons, a paper clip, another little bulldog that I stamped on a piece of patterned paper and more pretty Feed Your Craft mini flair.




Matériel / Supplies:
- papiers / papers: Pink Paislee (Paige Evans Take Me Away).
- embellissements / embellishments: badges / mini flair (Feed Your Craft-B/W Ampersand/And, Black & White Speech Bubble, Kiss), ephemera, boutons, découpes en bois, nœud, trombone & thickers / ephemera, buttons, wood veneer, paper clip & thickers (Pink Paislee-Paige Evans Take Me Away), tampon / stamp (Kesi'Art), encre / ink (Versafine Onyx Black), fil / thread.


Merci de votre visite et bonne journée!
Thank you for visiting my blog today! Have a nice day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'aimerais beaucoup savoir ce que vous en pensez! :)
I'd love to know what you think! :)